Addmobile söker efter en Firstline support-tekniker!

Välkommen att söka dig till ett jobb med stora utvecklingsmöjligheter och härlig miljö! Perfekt för dig med ett brinnande intresse av IT och teknik.

Placering: 
Malmö
Bransch: 
IT, data
Antal tjänster: 
1

Vem söker vi?

Till denna möjlighet att börja hos vår härliga kund Addmobile söker vi dig med intresse av användarsupport, IT-support eller servicedeskarbete. Din personlighet är viktig och vi ser gärna att du är framåt som person och bra på att ta initiativ till såväl tekniska lösningar som sociala kontakter. Du är en prestigelös och ansvarsfull kollega som hanterar alla typer av ärenden på samma engagerade och lösningsorienterade sätt. Vi ser att du har en god känsla för service och kundkommunikation.

Hur ser en dag ut som firstline support-tekniker?

  • Du får ta emot och ta ansvar för supportärenden från företagets olika kunder.
  • Du registrerar, analyserar, prioriterar och löser inkomna ärenden.
  • Du överblickar supportärenden och håller slutanvändaren informerad om processen.
  • Du stöttar nyckelanvändare via telefon och e-post.
  • Du kommunicerar ärenden med kolleger på IT-avdelningen.

Vi ser att du har följande erfarenhet och egenskaper:

  • Du gillar att ta ansvar och är strukturerad i ditt arbete.
  • Du är proaktiv och serviceinriktad som person.
  • Du är uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.
  • Du är lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.
  • Du är öppen för förändring och tycker om snabba växlingar i arbetstempot.
  • Du har ett stort IT-intresse.
  • Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av IT-support via e-post eller telefon.

Välkommen att söka här via annonsen. Om det dyker upp frågor om tjänsten, välkommen att kontakta Hanna Iván hanna.ivan@se.experis.com.