Sodexo söker timvikarie till receptionen på Vrinnevisjukhuset

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Norrköping
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Vi söker en timvikarie till receptionen på Vrinnevisjukhuset som med kort varsel kan hoppa in vid ordinarie person sjukdom eller planerade ledigheter.

Du behöver bo i Norrköping för att snabbt kunna hoppa in vid ordinarie personas sjukdom.

Kompetensen vi söker är:

Har en hög social kompetens då du måste hantera patienter på ett proffesionellt sätt.

Flytande i svenska språket i tal, skrift och läsförståelse är ett krav.

God datorvana.

Du skall ha hög integritet då du möter människor som ibland befinner sig i svåra situationer.

Erfarenhet av liknade arbetet är meriterande.

Vad gör man då i receptionen:

Man bokar in patienten i olika datasytem

Man tar betalt och registrerar betalningen.

Man gör diverse andra registreringar till sjukhusets olika avdelningar.

Man svarar i Sodexos kundtjänsttelefon.

Man fakturerar och en hel del annat.

Ansökningstiden går ut 9 november men tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa mig Peter Karlsson på tel 076 50234 70.

 


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.