Engagerad IT Support / Service Desk tekniker

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Borås
Bransch: 
IT, data
Antal tjänster: 
1
Vi söker dig som vill vara med att bygga upp en support i världsklass! Du blir en viktig länk i kedjan av IT-funktioner som tillsammans arbetar för en störningsfri IT-miljö för både butik och bakomvarande funktioner. I rollen ger du teknisk support och användarsupport på ICA:s system och applikationer till kollegor inom butik men också logistik och koncern.



Du kommer att ingå i ett team på ca 70 personer inom IT Support i Borås. Teamet supportar 1300 ICA butiker, 390 Apotek Hjärtat, 7000 koncern- och logistikanvändare. Användarna kontaktar IT support via telefon, mail, chat eller selfservice portal. I arbetet använder vi Service Now för ärendehantering. Teamet arbetar fritt och har ett gemensamt ansvar för att leverera support i världsklass.



För att du ska fungera bra i gruppen är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och stöttar upp när det behövs. Du driver och tar ansvar för både din egen utveckling men också teamet genom att komma med förslag på ständiga förbättringar.



Din Profil



Vi tror att du har en bakgrund inom relevant support eller kundtjänst eller i en lärande verksamhet inom Information och kommunikation. Arbete i butik (gärna från ICA eller motsvarande) är också en erfarenhet som är meriterande.

Du gillar att ge support, har ett brinnande intresse för att hjälpa andra och är bra på att förstå användares problem.



Ansökan



Ansök så snart som möjligt, vi gör löpande urval.

Frågor om tjänsten svaras av Susanne Antemyr 0722-202394, Carina Kinder 0722-200557, Karl Hansen 0722-200526
Sista ansökningsdag
2019-09-12