Finsktalande Customer Experience Support Agent till KappAhl!

Är du en ambitiös och affärsmässig person som gillar försäljning? Talar du finska, svenska och engelska obehindrat? Vill du vara den som hjälper KappAhl att få nöjda och återkommande kunder? Då har vi tjänsten för dig! Sök jobbet som Customer Experience Support Agent redan i dag!

Placering: 
Mölndal
Bransch: 
Kundtjänstarbeten, Försäljning, marknad, reklam
Antal tjänster: 
2

Vad går jobbet ut på?

Rollen som Customer Experience Support Agent är både rolig och utmanande. Den ställer höga krav på din problemlösningsförmåga och du kommer lära dig mycket om KappAhls verksamhet och modebranschen i stort. Det dagliga arbetet går främst ut på att ge instruktioner till kunder som behöver hjälp.

Du kommer till exempel att:

  • ta emot inkommande samtal/mail och besvara kunders frågor
  • arbeta med orderläggning samt merförsäljning
  • jobba med administrativa uppgifter
  • bemanna receptionen i vissa dagar

Vardagar mellan 08:00 - 18:00. Skiften är 07.45 - 16.15 eller 08.30-18.00. Du jobbar på ett rullande schema på 6 veckor.

Den vi söker

Vi söker dig som är ambitiös, lyhörd och affärsmässig. Du har en fingertoppskänsla utöver det vanliga och brinner för försäljning. Vidare tror vi att du är professionell och organiserad i din yrkesroll och att du motiveras av att få arbeta med människor och önskan att leverera kvalitet i allt du gör.

Vi söker dig som:

  • har god datorvana
  • är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, engelska och finska
  • har godkända gymnasiebetyg
  • har erfarenhet av butik och försäljning

Lönen kommer vara enligt överenskommelse och baseras på erfarenhet!

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen och följ de tre korta stegen. Vi tar inte emot ansökningar genom andra kanaler utan det är via vår hemsida du ansöker. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

  1. Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se2.
  2. Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-55 99 10.
  3. Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på josef.bergquist@manpower.se.

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden