Ledig tjänst hos UMA Workspace som Host i Stockholm.

UMA Workspace is Technopolis' network of coworking spaces. UMA offers shared workspace and service solutions for small and large companies in central locations in the Nordic and Baltic Sea region. In our workspaces customers can work efficiently and flexibly, either in the privacy of their own serviced offices or as part of our open working community. You can read more about UMA here: https://umaworkspace.com/

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

I denna rekrytering samarbeta vi med Manpower och du bli anställd av UMA Workspace

UMA Workspace är ett modern och flexibelt kontor som har allt man behöver, privata kontor, mötesrum till enskilda arbetsstationer med högkvalitativa bekvämligheter. 2018 öppnades först UMA Workspace i Sverige på Kungsbron och nu utöka vi med två coworking anläggning till under hösten 2019 i Solna Strand och på Götgatsbacken.

Vi söker en Host som kan jobba till en börjande både i Solna Strand och på Götgatsbacken. Påsigt kommer man tillhöra en coworking anläggning.

Arbetsbeskrivning

Att arbeta som Hosts innebär ett mycket varierande och aktiv dagligt arbete styrt av våra kunders behov och efterfrågan som t.ex. praktiska arrangemang i samband med kundens konferensmöten, ta emot besökare och leveranser och vis administration. I arbetsuppgifterna ingår även hålla köken presentabelt och plocka unna efter våra gäster. Ditt arbete ska alltid vara i en säljande och professionell anda för att utöka vårt antal av medlemskap.

Vem är du, kunskaper och erfarenheter

Tjänsten ställer höga krav på kvalitet och servicenivå. Att arbeta proaktivt samt har en god struktur med ordning och reda. Du är intresserad av människor, har en positiv och tillgänglig attityd samt god samarbetsförmåga. Du löser situationer när de uppstår och är van att arbeta under förändring och utveckling. Som person är du trygg i dig själv, omtänksam och har ett gott eget omdöme, hög integritet och är mycket serviceinriktad.

Vi söker dig som har 1-2 årserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att din utbildningsbakgrund är inom områdena reception/butik eller annat serviceinriktat arbete. Ett krav är kunna skriva och tala svenska och engelska flytande.

Kontaktperson

Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan. Bifoga CV samt ett personligt brev på engelska där du berättar om dig själv och varför du söker tjänsten. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotte Åvall 08-452 33 74. Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.