Kul jobb som butikssäljare på trampolinföretag i Göteborg!

Är du positiv och serviceinriktad och brinner för att hjälpa kunder och ge bästa möjliga service? Har du kanske jobbat i butik förut? Vill du ha ett roligt säsongsjobb där du får vara med om att starta upp en helt ny butik? Då ska du genast söka det här jobbet som butikssäljare på Avero i Göteborg!

Placering: 
Västra Götalands län, Göteborg
Bransch: 
Service, Handel, Butik, Kundtjänstarbeten, Försäljning, marknad, reklam
Antal tjänster: 
2



Om företaget
Avero AB har levererat kvalitetsprodukter online sedan 2004. Vi är ett ungt internationellt företag i ständig tillväxt med utrymme för utveckling. Hos oss arbetar du i ett härligt team tillsammans med trevliga kollegor. Averokoncernen har varit DI gasellbolag de senaste fyra åren men vi är mer fokuserade på att vara ett värderingsstyrt företag med kärlek, kvalitet och framåtanda som kärnvärden. Vårt huvudkontor finns i fina sekelskifteslokaler i Göteborg. Vi söker nu dig som vill vara med och vidareutveckla våra egna produkter under varumärket North Trampoline med mål att leverera världens bästa studsmattor. Läs gärna mer på: www.avero.se,  www.studsexperten.se och www.northtrampoline.com

Hur ser en arbetsdag ut i butiken?
Avero kommer i april 2018 att öppna en helt ny butik i Göteborg dit kunder kan komma för att se, prova samt köpa sin kvalitetsstudsmatta. I samband med detta behöver vi två butikssäljare för säsongsanställning från månadsskiftet mars/april till sista juli, med viss möjlighet till förlängning. Vi ser gärna att du kan vara med på ca en veckas introduktionsutbildning som börjar 1 mars.

Som butiksäljare ansvarar du tillsammans med dina två kollegor för allt förekommande arbete i butiken och att ge kunderna bästa möjliga service och bemötande. Avero har ett högt kvalitetstänk och vill alltid sälja rätt studsmatta till varje kund utifrån kundens behov.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Försäljning och merförsäljning
- Produktrådgivning
- Kassaarbete
- In- och utlastning av studsmattor och tillbehör
- Kontroll av leveranser
- Hålla snygg och prydligt i butiken
- Viss skyltning/exponering
- Viss administration samt att besvara kundmail
 

Vem söker vi?
Vi tror att du har jobbat i butik förut och trivs med att ha kundkontakt. Du är en drivande och engagerad person som alltid strävar efter att ge en hög personlig service samt sätter kunden och dess behov i fokus. Du är glad och positiv och har lätt för att få kontakt med folk. Våra kunder består till stor del av barnfamiljer och det är därför viktigt att du är duktig på att ta olika typer av människor, såväl barn som vuxna.

Eftersom vi startar upp en helt ny butik är det viktigt att du är prestigelös och flexibel och är beredd att hugga i där det behövs och trivs med att den ena dagen inte är den andra lik. Du motiveras av att få möjlighet att vara med och påverka och komma med idéer. Du är bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska. Det är positivt om du delar vårt intresse för en aktiv fritid.

Vad kan Avero erbjuda dig?
Vi erbjuder ett varierat och utvecklande jobb inom en intressant bransch med bra kvalitetsprodukter. Arbetstiderna är schemalagda från måndag till söndag med möjlighet till en heltidstjänst och en deltidstjänst på ca 80% tjänstgöringsgrad. Hos oss arbetar du i ett härligt team tillsammans med trevliga kollegor på ett ungt internationellt företag.

Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna.
I denna rekrytering samarbetar Avero med Manpower. Sista ansökningsdag är den 26 februari. Urval sker löpande så sök tjänsten så snart som möjligt. Om du har frågor kontakta rekryteringskonsult Kim Amprazis på kim.amprazis@manpower.se  eller Sabina Svensson på sabina.svensson@manpower.se. Vid tekniska frågor runt din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020-265100
Varmt välkommen med din ansökan!