VD-assistent på deltid

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
Double AB är ett snabbväxande företag inom konsulting och rekrytering. Just nu söker vi en VD-assistent som kan stötta vår VD med diverse olika uppgiter i företaget och koncernföretagen.
Som VD-assistent är du ett administrativt stöd till företagets VD. Dina arbetsuppgifter är varierande och innefattar allt ifrån ekonomi, administration till avtal och kundkontakt.
Bland arbetsuppgifterna kommer du få
Hantera post
Läsa in och stämma av inbetalningar och utbetalningar
Lägg in leverantörsbetalningar för attest
Hitta och sammanställa information
Samordna aktiviteter
Skapa annonser
Följa upp förfrågningar
Prata med kunder och hyresgäster
Skriva hyreskontrakt och andra avtal
Visa lokaler för potentiella hyresgäster
Boka resor
Administrera koncernföretagens kontor
Administrera försäkringar



Du har mycket goda och dokumenterade kunskaper och kompetens inom administration.
Du kommer att arbeta en hel del på distans hemifrån och även från vårt kontor i Göteborg.
Vi sätter stort värde på personliga egenskaper och söker dig som ser omtanke, vänlighet och service som en självklarhet i ditt arbete, kan prioritera, är effektiv och kan hantera många parallella arbetsuppgifter.
Du är lojal, förtroendeingivande, strukturerad, ansvarsfull och har en hög integritet. Du kommer att arbeta under sekretess och har förmågan att samarbeta med medarbetare, ledning, och externa kontakter. Då tjänsten är varierande och självständig är det av vikt att du trivs med detta.


#jobbjustnu
Sista ansökningsdag
2020-05-24