Akzo Nobel i Göteborg söker Customer Service Representative!

Vi har ett spännande jobb till dig 10 minuter från Göteborg! Vill du arbeta i ett glatt och härligt gäng med Customer Support?

Placering: 
Västra Götalands län
Bransch: 
Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten
Antal tjänster: 
1

Arbetsbeskrivning

Orderadministratör till AkzoNobel i Marieholm med start omgående!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot orders och registrera dom i SAP, ha hand om olika typer av dokumentation, transport /leveransbevakning samt reklamationer. I de flesta fall har du mejlkontakt med slutkunden, samt en del telefonkontakt. Kundfokus är en viktig del i din roll, problemlösning och koordinering kommer vara en stor del av din vardag. Detta är en mycket komplex verksamhet där man äger processen, produktsortimentet är stort och mycket varierande.

Vem är du?

  • Krav för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av ordermottagning eller arbetat i en kundtjänst, gärna logistik bakgrund.
  • Du behöver ha mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
  • Meriterande om du har arbetat i något större CRM-system, du behöver ha mycket bra datakunskaper.

Som person är du nyfiken och informationssökande. Viktigt att du har ett stort engagemang för att bemöta kundens önskemål och problemställningar, samt att du fort tar till dig ny information och förändrade förutsättningar i arbetet på ett snabbt och bra sätt. Du är en person som tar stort ansvar och värdesätter ett gott samarbeta med dina kollegor.

Vad kan vi erbjuda dig?

Genom detta uppdrag kan vi erbjuda dig ett omväxlande jobb i en öppen och härlig arbetsmiljö.

För rätt person öppnas många dörrar.

Uppdraget är till 31/8 - 2017 med stor chans till en förlängning eller anställning av kund.

Kontaktperson

Du söker tjänsten via ansökningsknappen. Då vårt urval sker löpande rekommenderar vi att du ansöker snarast möjligt! För mer information är du välkommen att kontakta oss via ahn.hogenius@manpower.se.