Receptionist sökes!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

Placering: 
Östersund
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
För vår kund räkning söker vi nu en härlig receptionist som kan förstärka teamet. Är du den vi söker?

Vår kund är belägen i centrala Östersund och är verksam inom fastighetsbranschen och det är därför meriterande om du tidigare har erfarenhet av att hantera bostadsfrågor samt enklare ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du kommer att ingå ett team av receptionister som hanterar företagets kundtjänst och ansvarar för att bistå och hänvisa kunder vidare till rätt person och ärende.

I tjänsten ingår såväl ordinarie receptionssysslor som kundtjänst per telefon och administration. Om du har erfarenhet av enklare ekonomisysslor är det ett plus! Du kommer få jobba i ett härligt litet team och vara kundens första intryck av företaget.

Kundtjänst sitter på en gemensam telefonslinga och finns i dag på flera olika orter i Gävleborg, Västernorrland och Jämtland. Kundens medlemmar/boende vänder sig i första hand till kundtjänst för att få hjälp med frågor som rör sitt boende och medlemskap. Arbetsuppgifter nom kundtjänst utför är lägenhetsöverlåtelser, ekonomiska avstämningar, avifrågor, medlemsfrågor, nyckelutlåning till entreprenörer och medarbetare samt avtal för bil- och garageplatser.

Arbetet är förlagt på vardagar, kontorstider mellan 08:00-17:00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och jobbar som uthyrd konsult till vår kund. Kunden är nu i behov av en person som ska förstärka teamet under 8 veckor mellan februari - april som behover ser ut just nu.

Din profil
Vi söker dig som har hög servicenivå, är van att arbeta självständigt och strukturerat.
Du är en positiv, noggrann och serviceinriktad person som är flexibel och har lätt för att samarbeta. Vidare har du god kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig väl i svenska, både i tal och skrift.
Du har erfarenhet av administrativt arbete med bla. ekonomi, telefonitjänst, och är van att hantera datorer. Ett plus för kunskaper i PM, Super Office och USC.

Intervjuer kommer att ske i början av januari.
Vid frågor om tjänsten är du värmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sofia Bodén på 070 356 34 29.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se