HR/Löneadministratör till internationell kund i Skåne

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower

HR/Löneadministratör till internationell kund i Skåne

Placering: 
Ängelholm
Bransch: 
Ekonomi, Finans, Försäkring, Kontor, Administration, Kundtjänstarbeten, HR, juridik
Antal tjänster: 
1
NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen. Vi är verksamma inom HR, IT, Ekonomi och Finans och erbjuder paketerade tjänster som de traditionella företagen inte erbjuder idag.

Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen samt 3000 unika kontakter för att kunna hjälpa just er. Vårt agila och innovativa sätt att arbeta präglar vår verksamhet, men gör även att vi oftast ligger steget före i processen.

Genom ett modernt, digitalt och GDPR anpassat system tar oss säkert genom processen med största sekretess innan vårt första möte. Vårt mål är att gå från att vara en innovativ utmanare i branschen till det företag i branschen som alla vill slå, kontakta oss redan idag så ska vi göra allt för att hjälpa er.

Vi har kontor i Stockholm, Malmö och inom kort även i Göteborg


HR/LÖNEADMINISTRATÖR TILL KUND I SKÅNE

HR/Löneadministratör sökes för uppdrag på hel- eller deltid till spännande internationell och expansiv kund!

Du behöver: God kunskap och erfarenhet av löneprogrammet Agda PS, behärska Svenska och Engelska i tal och skrift, ha relevant kompetens inom löneadministration samt goda kunskaper i Word/Excel.

Tycker du dessutom om att ha kundkontakt, har en god samarbetsförmåga och är prestigelös samtidigt som du gärna tar ansvar både när du arbetar självständigt och i grupp så är det ännu bättre. Att dela med sig av sin kunskap till sina kollegor är självklart både internt till dina kollegor på NXT och i uppdraget. Du har en positiv energi även när du ser utmaningar framför dig och tar gärna initiativ till förbättringar utifrån dina egna erfarenheter. Allra helst vill du leverera över förväntan och håller självklart det du lovar.

OM ROLLEN

I konsultrollen hos oss kommer du att vara placerad hos en av våra kunder men samtidigt vara en del av vårt trevliga gäng. Som konsult innebär det att du får nya utmaningar genom nya uppdrag och på så sätt växer i din roll. Dina kollegor på NXT står bakom dig när du går in i ett nytt uppdrag likväl som du stöttar dina kollegor när de går ut i sina nya uppdrag. Vi vill gärna inspirera och motivera dig på resan mot ditt drömuppdrag! Tillsammans når vi hela vägen fram!

Våra uppdrag är ofta av längre karaktär, likt en fast anställning och kan i vissa fall leda till anställning hos vår kund om båda parter är överens.

VI ERBJUDER

* Hos oss får du en egen agent som söker upp nya uppdrag innan de befintliga tar slut, vi presenterar dig proaktivt för våra kunder innan vi får förfrågan
* Som agent frågar vi dig var du vill jobba, vilka företag, inom vilken sektor mm. Sedan börjar vi proaktivt bearbeta företagen och presentera dig och dina kollegor

HUR GÅR JAG TILLVÄGA

Är du intresserad av att bli vår nästa specialist tar du ett första steg i att visa ditt intresse i denna annons. Vi behandlar ansökningarna löpande så tveka inte utan ansök redan idag! Vi behandlar både dig och dina uppgifter under största sekretess och inleder med ett första samtal där vi berättar mer om NXT Interim och hur vi kan hjälpa just dig. Vi jobbar utefter dina önskemål. För ev frågor är du varmt välkommen att ringa Roger Gordin, VDRegion Sydpå 076-865 46 50.

Mer information