Kundservicemedarbetare till Telias support i Luleå!

Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundservice.

Placering: 
Norrbottens län, Luleå
Bransch: 
Kundtjänstarbeten, Manpower Talent
Antal tjänster: 
18

Din nya utmaning
Vi som vill att du ska börja jobba hos oss på Telias Support heter Johan Lindgren och Mikael Wikström. Brinner du för att hjälpa andra människor, är intresserad och nyfiken på att jobba med teknik, service i världsklass och försäljning, då ska du söka till oss på Supporten.
Som kundrådgivare på supporten kommer du jobba genom inkommande samtal med att ge service och support i världsklass till de kunder som kontaktar oss. För att lyckas hos oss så får du en gedigen grundutbildning, vi kommer att ha två utbildningstillfällen 12 juni och 7 augusti, som innehåller vår dialogstrategi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda. Där får du både teoretiskt och praktiskt lära dig jobbet och dialogen med våra kunder. 

Din nästa ledare och dina nya kollegor
Vårt nya toppmoderna kontor ligger mitt i centrala Luleå och i huset jobbar ca 700 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Vi på Supporten sitter i öppna fina kontorslandskap tillsammans med andra kundnära verksamheter. Du kommer att tillhöra ett team med cirka 15 kollegor som tillsammans med dina kollegor på orten jobbar mot tydliga mål inom kundnöjdhet, försäljning och effektivitet.  Som stöd har varje team en Kompetenscoach och en teamledare som stöttar och utvecklar dig i din roll på jobbet.
För att du ska lyckas i din roll har vi ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är, och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Vi och våra kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet.

Du
Vi söker dig som vill jobba med service, support och försäljning på en innovativ arbetsplats där det alltid händer saker och där tempot är högt. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Du är en person som verkligen brinner för att hjälpa andra och har ett stort ansvarstänk. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.

How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Vi vågar ta initiativ genom att utmana våra kunder och oss själva
Vi bryr oss om våra kunder genoma tt erbjuda behovsanpassade lösningar
Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutyte

Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.

That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till någon av oss Teamledare, Mikael Wikström 072-711 89 11 eller Johan Lindgren 072-214 94 20. I den här rekryteringen samarbetar vi med Manpower för att hitta rätt kandidater att anställa i vår kundservice. Har du frågor om urvalsprocessen får du gärna kontakta Manpower, Ida Bengtsson på 031-61 72 90 eller ida.bengtsson@manpower.se.

Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.

Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen till Telia!