Flexibel och händig? Jobba som kontorsvaktmästare i Stockholm!

Är du en händig och praktiskt lagd person? Vill du ha ett varierande arbete där du får mycket nya intryck? Då har vi jobbet för dig! Vi söker dig som är glad och social och vill arbeta heltid som kontorsvaktmästare i Stockholmsområdet. Detta är en bra chans till nya kontakter inom flertalet branscher och företag. Med andra ord, en lysande start på din framtida karriär!

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Kontor, Administration, Service, Handel, Butik, Bygg, Anläggning
Antal tjänster: 
10

Vad innebär tjänsten som kontorsvaktmästare?

Att arbeta som ambulerande kontorsvaktmästare innebär att du arbetar hos ett flertal företag inom följande branscher: modeindustrin, bank & finans, IT- och telekombranschen, statlig myndighet med mera. Det kan vara både större internationella företag med stora möjligheter likväl som mindre företag med familjär stämning. Detta är en chans för dig att knyta värdefulla kontakter hos företag i hela Stockholmsområdet.

Som ambulerande kontorsvaktmästare är du en otroligt viktig tillgång för företagen när de behöver extra förstärkning. Du kommer fungera som kontorets högra hand! Det är dig man kontaktar om man behöver hjälp med något på kontoret, exempelvis om en kopiator inte fungerar som den ska eller om en lampa behöver bytas. Kanske behöver du även rycka in i receptionen vid behov!

Tjänsten innebär en heltidsanställning med start omgående. Du blir anställd som ambulerande konsult där du får möjlighet att jobba på olika företag i olika branscher. Arbetstiden är förlagd under vardagar på kontorstider och arbetsområdet är hela Stockholm.

Vad kan en kontorsvaktmästare göra?

  • Internflytt på kontor, montering av kontorsmöbler.
  • Tillsyn av kontorslokaler, rondering.
  • Byte av lampor, tömning av returpapperskärl.
  • Lättare service av exempelvis printer och kopiatorer.
  • Hjälpa till att bemanna receptionen under vissa tider, exempelvis under lunchtid.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kontorsvaktmästare?

  • Du har tidigare erfarenhet av någon typ av service- och/eller lagerarbete.
  • Dina kunskaper i svenska och engelska är mycket goda i tal och skrift.
  • Du kan arbeta heltid och finnas tillgänglig för arbete måndag till fredag, kontorstider.
  • Du är praktisk och händigt lagd samt klarar av tunga lyft.
  • Det är mycket meriterande om du har B-körkort, men inget krav.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?

Som person är du framåt och orädd samt gillar att träffa nya människor. Du är självgående, kan se vad som behöver göras och gör alltid det lilla extra. Att vara flexibel och öppen för att den ena dagen inte är den andra lik är också något som passar in på dig!

Hur söker jag jobbet?

Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Erikson, sofia.erikson@manpower.se.

Sista ansökningsdag
Sök idag! Tjänsten tillsätts under ansökningstiden