Ledigt jobb som administratör hos myndighet!

Just nu söker vi en administrativ- och serviceinriktad stjärna till ett jobb som administratör hos en känd myndighet i centrala Göteborg. Här får du, utöver ett roligt jobb, också ovärderlig arbetslivserfarenhet oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Dessutom får du möjlighet att arbeta i en spännande roll på en viktig myndighet! Vänta inte med att skicka in din ansökan! Tjänsten tillsätts löpande!

Placering: 
Göteborg
Bransch: 
Kontor, Administration
Antal tjänster: 
1

Vad innebär jobbet som administratör?

I rollen kommer du främst att ge information, råd och vägledning samt svar på frågor till privatpersoner och företag via telefon och e-post. Du kommer arbeta i myndighetens kommunikationsavdelning och vara en del av en funktion som stödjer hela myndighetens verksamhet, såväl myndighetens uppdrag att ta in rätt tull och andra avgifter som att kontrollera att gällande regler för in- och utförsel av varor följs. Rollen erbjuder även en möjlighet för dig att bidra och vi ser gärna att du drivs av att få vara med och utveckla och förändra verksamheten inför framtiden. Utbildning kommer tillhandahållas av myndigheten, och initialt kommer fokus att vara på att ge råd och vägledning till privatpersoner.

Du kommer att vara anställd av Manpower och arbeta hos vår uppdragsgivare. Tjänsten omfattar heltid och du arbetar vardagar 8-17. Det här är ett konsultuppdrag med omgående start som pågår fram till 20/9 med mycket goda möjlighet till förlängning.

Vem är du?

Rollen som administratör kräver att du har erfarenhet av både service och administration. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och att du är snabblärd och enkelt sätter dig in i nya system. Du trivs i att arbeta i en roll där du ger vägledning och råd. Vidare är en och är en lugn och stabil person som är duktig på att kommunicera. Utöver detta är du självklart ansvarstagande, noggrann och pålitlig.

Vi söker dig med:

  • Minst 3-årig gymnasieutbildning
  • Minst 2 års arbete i kundnära verksamhet, exempelvis kundservice
  • Erfarenhet från service och tjänster i digitala kanaler
  • Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i både svenska och engelska
  • Erfarenhet av moderna kundhanteringssystem
  • Kunnig inom service och kundbemötande

Det är meriterande om du har erfarenhet av tull- eller speditionsarbete.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Erik Kamp på e-post erik.kamp@manpower.se.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.