HR-assistent med kunskap i lön till Coor

Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 9 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 8 000 MSEK.

Placering: 
Stockholm
Bransch: 
Kontor, Administration, HR, juridik
Antal tjänster: 
1

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill vara med att fortsätta att utveckla en effektiv och serviceinriktad HR-administration tillsammans med 12 kollegor inom HR. Du kommer tillsammans med ett antal andra HR-assistenter arbeta i vår HR-master med registrering av anställningar och olika typer av personalförändringar. Vidare kommer du skriva anställningsavtal, ta fram olika typer HR-statistik, arbeta i olika HR-projekt samt vara ett administrativt stöd i våra HR-processer. Parallellt med detta kommer du att ha något/några egna ansvarsområden inom det HR-administrativa området. Arbetet innebär mycket kontakter med chefer och medarbetare inom företaget.


Vem är du?

För att trivas vill vi att Du är snabb och effektiv i ditt arbetssätt, samtidigt som Du är noggrann. Du är helt enkelt en mycket duktig administratör. Du har också en god förmåga att arbeta självständigt och prioritera dina arbetsuppgifter, samtidigt som Du är en stark lagspelare. Vidare är Du serviceinriktad, stresstålig och trivs i en miljö med snabb förändringstakt i ett innovativt företag som växer snabbt.

Vi vill att Du har minst tre års erfarenhet i rollen som HR-administratör och/eller som löneadministratör/lönekonsult.

Tjänsten är tillsvidare. Tillträde snarast. Coor sitter i trevliga ljusa lokaler i Kista. 


Kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar Coor med Manpower. För frågor kring tjänsten kontakta rekryteringskonsult Maria Stenbäck tel 08-736 19 04. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Välkommen in med din ansökan!