Du är redan registrerad hos oss. Logga in här: Min profil.
Information
Ditt Facebookkonto delar inte del information som krävs för att skapa ett konto. Använd våra andra alternativ LinkedIn eller Email för att skapa konto.
På Manpower.se, en av Sveriges största jobbsajter, kan du söka lediga jobb som konsultchef. Kanske är det vi som har ditt nästa drömjobb? Oavsett om du vill bli en av våra fantastiska medarbetare eller rekryterad till någon av våra kunder, om du söker heltidsjobb eller extrajobb som student, är du välkommen att registrera ditt CV hos oss.
Arbetsbeskrivning
Som konsultchef arbetar du inom personaluthyrning med att resursplanera, bemanna och underhålla kandidater genom att attrahera, söka upp, boka, intervjua samt ta referenser på kandidater till konsulttjänster. Att anställa och introducera resurskonsulter för intern lönesättning, kontrakt, och liknande ingår också i arbetsuppgifterna, liksom att hantera kvalitetsuppföljning och eventuella reklamationer.
Du kommer även att arbeta med orderhantering, vilket innebär att ta emot order, sätta en kravspecifikation, prissätta och offerera. Du har även ett säljansvar mot kunder och beställare samt ansvar för att utveckla affären med befintliga kunder.
Kvalifikationer
För att arbeta som konsultchef bör du ha eftergymnasial utbildning inom personalvetenskap eller motsvarande. Det är också önskvärt att du besitter några års arbetslivserfarenhet och har goda kunskaper i svenska och engelska, så väl muntligt som skriftligt.
Du bör ha lätt för att agera självständigt och kunna fatta egna beslut. Du bör även vara empatisk, engagerad, en god problemlösare, kreativ, initiativrik och stresstålig. Social kompetens är viktigt i rollen som konsultchef.
Vi söker specialister i allmänmedicin, kan du hjälpa till? Kontakta oss för mer information: Mail: rekrytering@vivabemanning.se Intresseanmälan via hemsidan: www.vivabemanning.se Tel: 08-50908000 Idag finns det ett flertal behov runt om i Sverige som vi behöver hjälp med att tillsätta. Har du möjlighet att hjälpa till? Vi matchar dig med uppdrag enligt dina önskemål och med attraktiva ersättningar där du förhoppningsvis ska trivas. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela arbetsperioden. Du kommer därför via oss alltid vara försäkrad samt ha en konsultchef att vända dig till under alla dygnets timmar. Oavsett om det är arbetsrelaterade frågor, eller andra ärenden som kan underlätta för din privata situation finns vi där för att ta hand om dig.
Kvalifikationer: Vi söker dig som är allmänspecialist med referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift.
Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: rekrytering@vivabemanning.se Känner du möjligtvis även en läkare som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag.
Vi söker Sjuksköterska som vill jobba i Södertälje med start omgående. Ny avtalsperiod signerad med kund vilket öppnat upp för att bemanna nedstående avdelningar. Jobba dag, kväll eller natt. Erfarenhet av slutenvård är önskvärt. Dag 0700-1500, 30 min rast, kväll 1330-2130, 30 min rast, nattpass 2100-0715, måltidsuppehåll.
Vad erbjuder Medcura Vi har ett brett utbud inom alla områden både hos privata aktörer och inom den offentliga sektorn. Medcura erbjuder både tim- och garantianställningar. Du kan välja bland både korta och längre uppdrag. Hos Medcura får du en egen konsultchef som känner dig och vet hur du vill arbeta och som kan din kompetens. Vi kan därför skräddarsy uppdrag för just dina behov.
- Din egna konsultchef - Engagemang och förtroende för varandra - Valfrihet/önskeschema/flexibla tider - Du är helförsäkrad - Vi anordnar konsultträffar - Rekryteringsbonus - Konkurrenskraftiga löner - Vi erbjuder trygghet och kontinuitet - Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och omväxling - En arbetsplats där du väljer hur mycket du vill arbeta och på vilka orter - Vi följer kollektivavtal - Inskolning - Legitimerad vårdpersonal på kontoret som arbetar för dina önskemål - En vision om att arbeta utifrån 100% kvalité i alla upphandlingar
Om Medcura Medcura AB grundades 2009 och är ett av dom större och etablerade bemanningsföretag i vårdbranschen. Vi hyr ut och rekryterar läkare, sjuksköterskor och annan personal inom vården som paramedicinare och socionomer. Det gäller allt från att förse privata och offentliga vårdgivare som skolor och statliga myndigheter med enstaka vikarier över dagen till att bemanna hela avdelningar, enheter eller operationsteam.
Från vårt huvudkontor i centrala Stockholm ansvarar vi för uppdrag från Umeå i norr till Malmö i söder. Medcuras affärsidé lyder: ”Vi tillhandahåller kompetent och lyhörd personal till vårdgivare vars uppdrag är att bedriva omsorgsfull och effektiv vård.”
Hos oss är våra kollegors kompetens det som gjort företaget till vad vi är idag. Medcura har vunnit samtliga upphandlingar som utvärderats på 100% kvalité och inte pris. Så jobbar vi bäst. Vår vision är att få leverera enbart i upphandlingar som baseras på 100 % kvalité som är och har alltid varit vår nyckel till framgång. Det är våra kunniga och engagerade kollegor som upprätthåller vårt goda rykte varje dag, året runt. Vi lägger ner mycket kraft på att arbeta fram en personlig givande relation med våra kollegor och är måna om att vårda densamma.
Vi tillämpar kollektivavtal, Vi har ansvarsförsäkring, Vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och vi har en fastställd jämställdhetsplan.
Vi ser fram emot att få berätta mer vid en personlig kontakt.
Kvalifikationer Som anställd i Medcura innebär det att du kan arbeta självständigt och är trygg i din yrkesroll. Du som söker denna tjänst ska vara glad, positiv och flexibel. För att passa i denna roll bör du även vara lösningsfokuserad och serviceminded samtidigt som du är lugn och stresstålig. För oss på Medcura är det viktigt att våra medarbetare har ett genuint intresse för våra kunders välbefinnande och alltid arbetar utifrån kundernas önskemål och beslut. Du ska gilla att ta ansvar och har förmåga att samarbeta. Viktiga egenskaper är att du har ett professionellt förhållningssätt och att du gillar flexibilitet. Du ska tillsammans med din arbetsgrupp alltid arbeta med stort patientfokus.
Tillsättning Du är varmt välkommen med din ansökan, och vi ser framemot att höra av dig! Är du intresserad utav att veta mer om oss så hittar du mer information på vår hemsida www.medcura.se. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning efter överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!
Dina arbetsuppgifter Är du nyfiken, serviceminded och i början av din karriär? Vi kan ha rollen för dig.
Vår kund söker förstärkning till sitt supportteam. Du kommer ansvara för frågor kring ett internt system och vara support både internt och mot företagets återförsäljare. Du arbetar självständigt men med uppbackning systemtekniskt från företagets IT-avdelning. Ditt huvudfokus är att hantera mer eller mindre komplexa ärenden och ge förstklassig support.
Detta är ett konsultuppdrag där du anställs av 2Complete.
Din profil Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av service, är en duktig administratör och har god systemvana. Har du tidigare erfarenhet av liknande roller är det meriterande. Du hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Som person är du nyfiken, orädd samt lösningsorienterad och du motiveras av att ta reda på svar och hitta lösningar. Du brinner för att ge service och arbetar självständigt och tar ett högt individuellt ansvar över ditt arbete.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig konsultchef Malin Ryholt på telefon 076- 875 11 46 eller malin.ryholt@2complete.se
Om 2Complete 2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Till vår konsultverksamhet i Södertälje söker nu Centric flera duktiga, engagerade supporttekniker som har ett brinnande intresse för IT och service.
Som konsult på Centric så får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som global 1st line supporttekniker där du kommer att hjälpa användare via telefon och/eller mail med IT-relaterade problem. Ditt primära ansvar blir att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning, samt även registrera inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet ServiceNow.
Bland arbetsuppgifterna finns hantering av konton i Active Directory och felsökning relaterat till Windowsmiljö och kundspecifika applikationer. I rollen finns det även utrymme för att arbeta med egna projekt eller förbättringsarbeten.
Din profil och kvalifikationen Du har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support. Vi ser gärna att du som söker tjänsten i grunden har en data-/IT-/teknisk inriktning på gymnasiet eller annan teknisk utbildning. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du ska vara en person som tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra serviceupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier.
Krav - Minst 6 månaders erfarenhet inom IT-support/Servicedesk - Användaradministration av Active Directory - Hög kommunikativ förmåga - Mycket hög servicekänsla - God teknisk kunskap - Uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska – i både tal och skrift Meriterande - ServiceNow - Telefonvana - Bor i Söderort - KörkortVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder Förutom vårt härliga gäng av konsulter och kollegor får du som anställd hos Centric alla verktyg du behöver för utvecklas i din yrkesroll. Vi sätter stort värde i att våra medarbetare utvecklas och höjer sin kompetens. Vi erbjuder därför alla våra konsulter möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan där vi bekostar såväl studiematerial samt certifieringar. I takt med att du tar certifikaten så höjs även din lön.
Vi med många tycker att vi är Sveriges bästa IT-företag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Centric är ett IT-företag med över 380 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in vår personal eller låta oss göra hela jobbet. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV. Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elise Haglund på tfn: 0733-571793 eller elise.haglund@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Dedicare Psykolog söker leg psykolog till östra Sverige runt om Stockholms Län. Som konsult får du tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling genom att du tar del av flera verksamheters arbetssätt samtidigt som du ges möjlighet att träffa fler människor i din bransch som du kan knyta kontakter med. Som konsult för Dedicare kommer du och din konsultchef överens om vilka typer av uppdrag som passar dig och hur, när och var du vill arbeta. Kontakta gärna oss för ett förutsättningslöst samtal om dina möjligheter att arbeta som konsult. Du kan också besöka vår hemsida på www.dedicare.se mer information Kvalifikationer Du ska ha minst ett (1) års dokumenterad klinisk yrkeserfarenhet.
Genomfört uppdrag utifrån vetenskap och beprövad erfarenhet.
Generell och god datakunskap. Arbetsuppgifter Vill du bidra till livsviktig förändring hos ungdomar och vuxna, vars liv präglats av utanför- skap, missbruk och allvarliga psykosociala problem? Vill du ha tuffa utmaningar och axla ett meningsfullt uppdrag som samtidigt är en resa i personlig och professionell utveckling? Vill du ingå i en gemenskap där din kompetens verkligen värdesätts?
Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar och för vuxna med missbruk. Det görs på särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet.
Du samarbetar med andra yrkesgrupper. Som psykolog här arbetar du både med utredning och behandling. Om du är intresserad har du även möjlighet att ägna dig åt metodutveckling, handledning, konsultation och utbildning. Lika självklart är ditt nära samarbete med kompletterande kompetenser och yrkesgrupper en utvecklande och rolig del av ditt arbete. Psykologbedömningar, psykologutredningar samt neuropsykologiska bedömningar Utföra strukturerade riskbedömningar Individuell psykoterapeutisk behandling
Personliga egenskaper Som person är du lyhörd, positiv och lösningsorienterad. Gott bemötande och empati för människor i svåra situationer är en självklarhet för dig liksom god samarbetsförmåga. Att arbeta som konsult är ett varierat och utvecklande arbete som ger stor möjlighet till flexibilitet. Som psykologkonsult är det viktigt att du är beredd på ett omväxlande och utmanande arbete. Du har en bra förmåga att anpassa dig till nya arbetsmiljöer. Våra kunder förväntar sig ett stort engagemang liksom ett gott handlag med svenska språket såväl i tal som skrift.