Warehouse

Onsite - Volymlösningar

Manpowers Onsitelösningar gör att vi i ett nära samarbete med dig som kund kan tillsätta stora volymer av personal Just-In-Time.

KONTAKTA OSS
Sophia

Vår onsitelösning frigör tid för er att fokusera på er kärnverksamhet

Samtidigt som ni höjer kvalitén och produktiviteten genom bättre tillgång till kompetens. Vi på Manpower har lång erfarenhet av att skapa kundanpassade onsite lösningar med ständiga förbättringar och mätbara effekter för att uppnå kostnadseffektivitet för våra kunder. Lösningen innebär en ökad flexibilitet för er bemanning och vi hjälper er samordna bemanningsbehovet och behovet av kompetens. Genom en kundanpassad samarbetsmodell och en tydlig implementering och tidsplan läggs grunden för ett bra samarbete, mellan er som kund och vi på Manpower.

Hur fungerar Onsite-volymlösningar?

Nedan svarar vi på några vanliga frågor om Manpowers Onsite-lösning.

Hur lång tid tar det att implementera en Onsite-lösning med er?

Från det att ett avtal är tecknat, så tar det 2-3 veckor innan lösningen är i full drift.

Vad får vi om vi väljer Manpowers lösning?

  • Du får bättre tillgång attraktiv kompetens som är kvalitetssäkrad, vilket gör att du istället kan fokusera på din kärnverksamhet. Vi arbetar med ett digitalt arbetssätt i alla led, med de senaste verktygen för att skapa en positiv upplevelse för kandidaterna.
  • Ni får en seriös partner med fokus kund, konsult och kandidat. En dedikerad rekryteringsorganisation som arbetar proaktivt med attraktion och kvalitetssäkring av kandidater.
  • Dedikerat kundteam och kundanpassad affärsmodell utifrån er verksamhet.
  • Med musklerna som en global organisation men med en lokal närvaro och lokal förankring med hög kunskap om den lokala marknaden.
  • Partnerskap; Vi investerar mycket tid i våra kunder, fokus för oss är att bygga partnerskap med varje unik kund. 

 

Vilken support får vi av er som partner?

Med Manpowers fullskaliga lösning tar vi ansvar för kandidatattraktion, bemanningsplanering, konsultnöjdhet, effektiv och värdeskapande närvaro med ständiga förbättringar och mätbara resultat. Vi bidrar med vår erfarenhet och expertis för att skapa och utveckla en smidig och efffektiv gemensamma lösning.

Vem hos er kommer vi ha kontakt med?

Vi sätter alltid upp ett dedikerat kundteam med en tydlig samarbetsmodell som passar just er organisation.

 

Vad behöver vi investera för tid i ett samarbete?

Manpower tar fullt ansvar för att driva samarbetet och implementeringen. Vår erfarenhet är att du som kund behöver investera ca 10 timmar i samarbetet och implementeringen.

Vad kostar det?

Kontakta oss på Manpower, så berättar vi mer. 

Mikaela Vinestrand, Manpower
Mikaela Vinestrand, Manpower

För vem är Manpower Onsite?

Mikaela Vinestrand

Head of Enterprise Sales

Manpower Onsite är lösningen för verksamheter som har behov av stora volymer av samma typ av tjänster och där bemanningsbehovet varierar – ibland från dag till dag. Lösningen integreras i din verksamhet för att vi ska kunna reagera snabbt och avlasta dina inhyrande chefer. Resultatet för dig som kund blir en kostnads- och effektivitetsoptimerad organisation som ständigt anpassas och förbättras med minimal insats från dig.

KONTAKTA VÅRA RÅDGIVARE

Niklas Andreasson

Niklas Andreasson

Olof Janelöv

Olof Janelöv

Emma Lundqvist

Emma Lundvist

Oskar Sällström Onsite

Oskar Sällström

Mikaela Vinestrand

Mikaela Vinestrand

Nöjda kunder

Ikon: Grönt citattecken

Det starka engagemang som Manpower har visat har varit avgörande. Genom en lyhörd och proaktiv inställning har de säkerställt att våra behov och krav har stått i fokus genom hela processen.

Elin Rydberg, Academy Manager på Epiroc Nordics & Baltics

Ikon: Orange citattecken

Manpowers ansvarige konsultchef är väldigt driftig och duktig på att informera och återkoppla. Han värdesätter proaktivt arbete samtidigt som han är flexibel när det krävs.

Iman Bakhshi, Arbetsledare inom NetOnNets E-handelsavdelning

Ikon: Blått citattecken

Samarbetet är effektivt och professionellt, och Manpower levererar alltid enligt våra förväntningar. Jag uppskattar deras engagemang, snabbhet och att de förstår vår verksamhet.

Tom Hall Jestin, Warehouse Group Manager på Orkla House Care

Ikon: Orange citattecken

Bra bemötande och information, snabba puckar då det kommer beställningar med kort varsel ibland. Vår kontaktperson är mycket bra på att återkoppla och ta tag i saker direkt. Mycket nöjd.

Susanne Ali, Delivery Manager, Strålfors i Rosersberg

LÄS MER OM NÅGRA AV SAMARBETENA

epiroc logo

Epiroc

non

NetOnNet

card-leader

Orkla House Care

loading

Inspiration & trender

Så fungerar våra onsitelösningar

Klicka för att se filmen