Orderadministratör till solna

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: juni 05, 2025
  • Yrkesområde: Försäljning, marknad, reklam
  • Ansök senast : juni 30, 2025
  • Antal tjänster : 1
Det här jobbet är inte tillgängligt längre

Vill du arbeta som Orderadministratör i Solna på ett konsultuppdrag under 12 månader? Är du en noggrann och serviceinriktad administratör som gillar variation och trivs att jobba nära sälj, kund och flera interna avdelningar? Då kan detta vara rätt steg i din karriär!

Om rollen som Orderadministratör i Solna – Administrativa arbetsuppgifter med kundfokus

Som Orderadministratör hos vår kund i Solna kommer du vara länken mellan säljteamet, kunder och övriga avdelningar. Ditt arbete bidrar till ett välfungerande orderflöde och hög servicenivå, där du får kombinera noggrann administration med daglig kundkontakt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter inom orderadministration och säljsupport
  • Registrera och följa upp ordrar i affärssystemet (SAP)
  • Stötta säljorganisationen med offerter, fakturering och leveransuppföljning
  • Behandla och återkoppla på kundförfrågningar snabbt och professionellt
  • Administrera avtal, priser och produktinformation
  • Samarbeta med logistik, inköp och ekonomi för ett effektivt orderflöde
Vad vi erbjuder dig som söker Orderadministratörsuppdrag i Solna
  • Konsultanställning på heltid via Andara Group med förmåner såsom friskvårdsbidrag och tjänstepension
  • Arbetsvecka på 37,5 timmar
  • Modern arbetsmiljö i ljusa lokaler, centralt i Solna
  • Konsulträffar och gemensamma aktiviteter såsom sommar- och julfester
  • Nära kontakt med konsultchef och kollegor i ett stöttande team
  • Hybridarbete, möjlighet att arbeta hemifrån två dagar per vecka
Vem är du? Administrativt skicklig, lösningsorienterad och serviceinriktad
  • Du är noggrann, strukturerad och har ett prestigelöst arbetssätt
  • Van vid att självständigt hantera flera uppgifter parallellt och prioritera rätt
  • Akademisk bakgrund och/eller erfarenhet av liknande administrativa roller, till exempel orderadministration eller kundsupport
  • Goda kunskaper i Officepaketet, gärna erfarenhet av SAP
  • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Trivs med att samarbeta tvärfunktionellt och bidra till teamets framgång
Anställningsvillkor – Konsultuppdrag orderadministration Solna
  • Omfattning: Heltid, 37,5 timmar per vecka
  • Start: Omgående
  • Placeringsort: Solna
  • Uppdragslängd: 12 månader, med möjlighet till förlängning

Andara Group hanterar rekryteringsprocessen. Vid frågor om rollen, kontakta vår konsultchef på [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.